lördag, juli 28, 2007

Fyllekääring...

Idag garvade jag läppen av mig när jag var nere på stan. På torget stod det några jävla indianer och blåste i några jävla flöjt-historier. De var utklädda med fjädrar och hela paketet. Låt oss säga att det var väl sådär spännande.
Hursomhelst så stod de precis vid alkisarnas bänk, vilka verkade rånöjda. Några av dem diggade ganska friskt medans andra nöjde sig med att gunga med i (o)takt. En kvinna satt dock och var mer än full i en rullstol. Det såg oerhört tragiskt ut och jag var tvungen att stanna för att se att det var ok. När jag står där och låtsas titta på Crazy Horse och hans polare så skriker helt plötsligt en annan fräsch fyllekääring åt mig: "Titta på den där tjockisen" säger hon och pekar på mig. Jag kunde inte göra annat än att garva åt eländet. Ha ha ha...

Jag brukar inte racka ner på de stackarna och gör det inte nu heller egentligen. Det var mest en skön grej liksom.

/Donnie

3 kommentarer:

Blogger sugplopp sa...

Ni kollar alltså på varandra, men du är nykter nog att låtsas kolla på pocahontas.

Ragg på gång?

:)

11:07 fm  
Anonymous Anonym sa...

Välkommen!

11:30 fm  
Blogger Henke sa...

HAHA!

5:22 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida