måndag, april 17, 2006

malmo-bajen 1-2

livet verkar vara fantastiskt trots allt. hittade ett battre internethak och sitter for narvarande och lyssnar pa radiosporten och matchen mellan malmo-bajen. bajen leder med 1-2 efter ca 70 minuter. 20 minuter pure pina kvar. man vet ju hur bajen funkar. aterkommer val senare...

undertiden kan jag beratta om att mina planer pa att overnatta i en grannstad grusades. jag tog mig visserligen dit och strosade runt ett par timmar. det var en riktigt mysig liten by med en massa skona restauranger. tyvarr fanns det inget riktigt hotell dar utan man kunde hyra en lagenhet. jag tittade pa en men det kandes inget bra. jag kande mig inte trygg dar och hade ju anda endel pengar, kamera och pass m.m. med mig. kanske ar jag feg men jag hade inga skona vibbar. jag kande mig uttittad och forfoljd. dessutom lar val halva byn ha nycklar till dessa lagenheter.

de sista dagarna hanger jag nog pa hotellet och badar istallet. ska val dessutom shoppa lite innan hemfarden. vet egentligen vad jag vill kopa men nat ska det val bli. edyta har iallafall bestallt ett par tofflor. nan annan som vill ha nat?

79 minuter spelade. lat det halla...

pasken har man inte markt mycket av har. det anda var att hotellet hade en nagot annorlunda buffe igar. det var dock sa vansinnigt mycket folk sa jag kastade i mig maten och stack till rummet for att lasa lite.

appropa att lasa sa kan jag beratta att jag snart har last ut min tredje bok har nere. det ar ju helt sjukt for att vara mig. (2 minuter kvar och mycket spannande) nu haller jag pa och laser en bok om freddie wadling. det ar mycket underhallande lasning. den snubben (yes, livet AR underbart. seger med 1-2. nu ska jag fira) har varit med om en hel del. han har ju inte levt helt sunt direkt. men en skon snubbe verkar det vara. sen ar det ju bara att stamma in i alla hyllningar om hans rost.

har inget agg idag. speciellt inte efter en skon vinst mot de dar danskarna...

hammarby ar de basta. heja heja heja bajen.
/don

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Yo!
Ja...visst var det en skön seger!
Tagit några bilder förresten?
Brollan

9:24 em  
Anonymous Anonym sa...

VISST HAR JAG TAGIT BILDER. VET INTE HUR ROLIGA DE AR DOCK. GLOMDE JU NATURLIGTVIS KAMERAN NAR JAG SKULLE TILL MARAKESH MEN SOM SAGT... ALLA AR IDIOTER TILLS DE HAR BEVISAT MOTSATSEN? AVEN JAG ;)

9:27 em  
Blogger Ines Karin Helena Roskvist sa...

Heja bajen. Jag vill ha en pipa.

7:59 fm  
Blogger Wally sa...

Haha...tar det 2 minuter att skriva en mening om Freddie Wadling? Gissar att det är sånt som kallas semester..

10:39 fm  
Anonymous Anonym sa...

Excellent, love it! » » »

5:07 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida