söndag, april 16, 2006

alla ar idioter tills de har bevisat motsatsen.

en varning utfardas harmed till mina foraldrar. en och annan svordom lar med storsta sannolikhet uppenbaras i foljande text.

varfor forvanas jag? masse larde mig ju for flera ar sen att alla ar idioter tills de har bevisat motsatsen. jag har ju fatt erfara det vid ett flertal tillfallen sa varfor skulle det vara annorlunda nu helt plotsligt? och i marocko av alla lander. man kan helt enkelt inte lita pa folk. att folk vet nar man fragar. att de verkligen kollar upp saker nar man ber dem. i detta fall ar det en san banal sak som en fotbollsmatch men det gor mig sa frustrerad. inte ens vingpersonalen som jag gav cred tidigare i veckan gar fri. nej, tillbaks pa ruta ett igen.

nu skiter jag i den dar javla fotbollen. jag drar fran stan i ett par dar till en lugnare hala nagra mil bort. forhoppningsvis ger det mig en skon avslutning pa denna semester. veckorna har har ju varit bra trots allt. jag har dock upptackt att charter, ensam och i ett sant har land inte ar nagot for mig.

jag ar sa javla glad over att vara svensk och att jag bor dar jag gor. vi ska alla vara glada for det.

det har blev en kort och negativ blog men just nu ar jag sa javla trott pa manniskor sa att jag haller pa att spy.

jag langtar efter er alla.
/don

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida