fredag, april 14, 2006

stressfaktur?

stressfaktur??? va fan ar det. tar dock allt doktor modin sager pa fullaste allvar. kom inte ut pa promenad idag pga foten. klarar ju av och ga men inte fort och med kraft sa det fick bli en svang pa stan igen. det funkade bra.

pa stan idag sprang jag pa den andra prostituerade kvinnan som ville ha med mig hem. fast denna gang skedde det mitt pa blanka dan och mitt pa huvudgatan. jag antar att man ser ut som en typisk torsk. ensam, vit och fet.
igar berattade en reseledare om tva snubbar som akte hem igar. de hade i stort sett bara hangt med prostituerade hela veckan. sen sista formiddagen sa kunde de inte betala frukosten de just klamt i sig. det ar ju ganska tragiskt faktiskt.

var ocksa pa en stor marknad idag. gled omring i mina stora solbrillor och sag nog ganska dryg ut dar inne. det var inte meningen men jag ar nojd sa lange det retar nan.
jag var ute efter en fet ring och det var just det jag hittade. lyckades pruta ganska friskt och har nu 40 gram hangandes pa fingret. jag har kollat runt lite bland andra silverforsaljare och de tycker att jag gjort ett bra kop.

morsan och farsan tycker att jag svar for mycket i min blog. ar det de som ar gamla och trakiga eller stammer det?

idag ser jag nog javligt rolig ut. roligare an vanligt kanske jag ska saga. jag blev ju ganska brand igar nar jag akte moppe och idag ar jag vinrod pa hela armarna. jag har en vinrod t-shirt pa mig sa det ser nog for javligt ut. men hey... jag ager ju stan anda. eller?

marakesh vantar i morgon. kanske kommer jag hem sa sent att jag inte hinner blogga. men... den som vantar pa nat gott vantar alltid for lange.

ha det nu sa in i helvete bra som det bara gar.

karlek...
/don

3 kommentarer:

Blogger Ines Karin Helena Roskvist sa...

Du äger afrika din gamle plantageägare!!!!

10:59 fm  
Anonymous Anonym sa...

Where did you find it? Interesting read »

2:26 fm  
Anonymous Anonym sa...

This is very interesting site... Property and casualty insurance industry strategic aspects Pen barcode reader

9:03 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida