torsdag, april 13, 2006

trakig dag, trakig blog.

javlar vad ont jag har i armarna. efter att ha kort moppe i fyra timmar idag sa mar mina armar mindre bra. det kanns ju inte alls under tiden man kor men nu pulserar de ganska friskt.
det ar bara att erkanna. jag ar otroligt svag for att leka med motordrivna fordon. hojdpunkterna sa har langt pa semestern ar helt klart moppe- och fyrhjulingsakningen. kollade runt pa vissa sevardheter men var mest inne pa sjalva akningen. jag vill ha en san dar eu moppe men undrar vad de heter har.

annars har jag brakat med uthyrare och researrangorer idag. de forsoker ju blasa en hela tiden och tillslut ruttnar man ju. jag tror inte att de raknar med sant motstand som principfasta nilsson satter emot.

appropa principfast sa finns det en fantastisk historia om en polares farsa som ruttnade pa lokalbussarna hemma i tuna. jag tror att det var for att han fick ga av en hallplats efter sin vanliga. resultatet blev att han bojkottade lokalbussarna de kommande 15-20 aren. han gick hellre. skon snubb. helt i min smak.

tyvarr har jag inte sa mycket agg att bjuda pa idag. daremot kan jag beratta att hemlangtan slog mig i trynet idag. nu borjar jag bli rastlos.

just ja... jag gjorde ju illa mig idag. nar jag var ute och gick sa fick jag plotsligt ont i vansterfoten. mot slutet var det knappt sa jag kunde fortsatta men envis som man ar sa haltade man hem till rummet. val dar forsokte jag lokalisera problemet men det kanns raskumt. har aldrig kannt sa tidigare. det gor ont pa ovansidan och innersidan av foten. som sagt... raskumt. vi far se hur det gar i morgon. just nu kanns det ganska bra.

nej... trakig dag, trakig blog.

hepp...
/don

2 kommentarer:

Blogger Ines Karin Helena Roskvist sa...

Jag bojkottar Sylvia. Känner mig rätt nördig som gör det.

10:57 fm  
Blogger Members sa...

man blir lös i magen av penicilin...har jag märkt..annars går det åt rätt håll.....forsätt att vara hård mot dom hårda

2:36 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida