lördag, april 08, 2006

Sa javla populart...

Det ar ju sa javla populart och inne att halla pa med det har med blog. Forst hade jag tankt att vara grinig och skita i det men nu nar jag ar pa semester (darav den konstiga texten) sa kan det ju vara ett bra satt att beratta hur jag har det. Som om ni skulle bry er...

Hursomhelst... Har ar jag; Pa natet och i Marocko. Vad ska jag saga? Vi kan borja med att det med storsta sannolikhet ar jag som ar den konstiga och alla andra som ar normala har nere. For vem fan koper en tvaveckors resa till jordens chartermecka da man vill komma ifran allt och bara ha det lungt och skont? Svar: Kurt Erik Anders Nisse Don Nilsson. Vem fan koper en all inclusivebiljett nar man anda inte utnyttjar allt? Svar: Jo, Don. Jag haller mig for mig sjalv och trivs nog bast sa.

Sen kan jag ju meddela att jag redan forsta dagen spydde pa alla javla forsaljare. Vilket javla pack. Fan vad jag hatar dem!

Jag startar dagen med en skon frukost. Yoghurt med farsk frukt, en brodbit och en slags omelett med farska gronsaker. Till det en god kopp kaffe. En bra grund tycker jag. Resten av packet moffar i sig alla andra godsaker som bjuds i form av bakverk och andra mer eller mindre onyttiga saker. Hor ni hur min avundsjuka lyser igenom?

Sen softar jag lite pa rummet. Laser, lyssnar pa musik och forbereder mig pa dagens kraftanstrangning. Dagens promenad. Har hittat en liten svang pa 1 timme och 20 minuter. Det bestar av rusningstrafik och dalig luft men avslutas av 30 minuters havsbrus. Inte helt fel.
Vad sen? Hanger pa balkongen och solar lite, drar och badar och invantar lunchen. Det ar lite variationer pa den men det mesta suger. Det blir mycket sallad och farsk frukt.
Eftermiddan tar jag som den kommer. Internet, poolen, balkongen, musik, bok, utflykt...
Sen middag och en liten promenad. Hanger inte det minsta med den ovriga pobeln.

Jag har varit har i tva dar... Och jag har redan skaffat mig rutiner. Jag ar nog fan autist. Och som jag alskar det.

I morgon ska jag pa fotboll. Laget i Agadir spelar i den hogsta divisionen sa det ska bli kul.

Nej... Det far racka for nu. Aterkommer sen...

Peace...
/Don

3 kommentarer:

Blogger Members sa...

faaan va härligt, själv ska jag nu se till att jag har en bingolott då morrissey nu ska vara med på bingolotto på söndag...ta hand om dig

8:47 em  
Blogger Ines Karin Helena Roskvist sa...

Knugligt att starta blog i Marocco eller var det nu var.

4:03 em  
Blogger Henke sa...

Välkommen i sekten gubbe.

11:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida