söndag, oktober 26, 2008

Det är tur att man bara har ett fel...

Ha ha ha... Det är bara att inse vilken förlorare man är.

Jag skulle gå på gig igår och sen träffa Robban & Elin för att bli fuller. Jo tjena... Giget var kl 13 med följande efterfest kl 15. Kl 18 var jag packad och kl 20 däckade jag på hotellet. Kl 6 vaknade jag och var pigg, nykter och kunde inte somna om. Lika bra att äta frukost tänkte jag. Det var ju bara det att nån jävel hade kommit på att vi skulle dra tillbaka klockan just den här söndagen av alla jävla söndagar. Så kl 7 var visst kl 6 helt plötsligt och när klockan tidigare var 6 så var hon i själva verket 5. Helt jävla otroligt!

Det är tur att man bara har ett fel. Man är en jävla idiot.

/N

4 kommentarer:

Blogger Wally sa...

Haha. Välkommen tillbaka Legenden.

11:16 fm  
Anonymous Anonym sa...

Har saknat dig!

9:48 fm  
Blogger Henke sa...

Tappa inte sugen nu Nisse. Fortsätt blogga!

10:35 fm  
Anonymous Anonym sa...

Ha ha ha ha!

2:28 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida