fredag, januari 25, 2008

VARNING för känsliga läsare...

För vissa kan detta inlägg verka stötande och framkalla kväljningar. Ni som är känsliga kan skita (hi hi...) i att läsa resten.

Jag tycker att det är lite komiskt med hotell som har någon slags idé om att inte ställa in toaborstar på toaletten. Hur fan tänkte de där? De flesta kan nog förstå vad jag syftar på. Om inte så kan ni ju fråga Kalervo eller Doody.

I övrigt så har vi klarat av två gig i Norge och det flyter på ganska bra. Det tar nog ett par vändor innan man är inne i det men överlag så är det bra. Det negativa är väl att jag har behövt skicka hem en busschaufför och väldigt god vän från turnén. Han har åkt på diskbråck i ryggen och jag har aldrig sett en människa i sådana smärtor. Visst, mormor hade sjuka smärtor men hon var ju precis nerdrogad av morfin den sista tiden så hon var ju inte direkt kontaktbar. Den här snubben såg ut som nån jävla ringare från Notre Dame och kunde fan inte göra någonting. Så det var bara att sätta han på flyget. Som tur är hade jag en lösning i innefickan redan då det inte såg bra ut redan när vi drog.

Nu drar vi snart till Stavanger och sen vidare till Bergen. Efter det drar jag till Malmö och hämtar hem mattanten och drygis.

Vi hörs då...
/Nisse

2 kommentarer:

Blogger Wally sa...

Fint Gubben. Håll oss uppdaterade.

10:17 fm  
Blogger Henke sa...

Ja, vi vill ha dagliga rapporter om stort och smått.

1:07 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida