torsdag, januari 17, 2008

På't igen ba...

Jaha... då var det snart dags igen. På onsdag bär det av för fyra gig i Norge. Efter det väntar stress ner till Skåne för att hämta upp mattanten. Innan dess ska jag stressa mellan jobb, rep, födelsedagsfest, jobb, tvätt och packning etc. Tur att man har träna färdigt för veckan så att man inte måste göra det också.

Från och med måndag är jag tjänstledig från jobbet året ut. Det ska bli ganska skönt faktiskt. Det är dock lite nojjigt. Vad ska jag göra mellan turnéerna och i höst? Inget är klart i dagsläget men har lite trådar ute. Jag är dock intresserad av erbjudanden. Jag gör det mesta.

Nä, det här duger inte. Hej hej...

/Nisslon

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

mellan turnéerna ska du vara social och det är långt till hösten! lycka till i norge!

7:47 em  
Blogger NDN sa...

Betalar du mig för att vara det? Vad är ingångslönen för ett sånt jobb?

6:56 fm  
Anonymous Anonym sa...

Du har ju redan ett jobb! Girighet är inte vackert.

1:14 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida