söndag, november 25, 2007

Tunajosh VS Backslickkungar 10-0...

Frukost, promenad, shopping, lunchdate med vänner, hotällhäng med lite jobb, dusch, soundcheck, middag, pepp, gig, fix & trix, efterfest, efterfest och tillslut efterfest. Så kan en dag se ut. Gårdagen var inget undantag.

Igår hade vi styrt upp en liten luva på ett riktigt stekarhak vägg i vägg med hotellet. Det var grymt förutom att det kom in lite folk som inte hörde dit ganska så ofta. Det innebar att jag och en annan snubbe fick glida runt och förklara för folk att det var en privat tillställning och att de fick lämna rummet. På ett nyktert och trevligt sätt. Det där hade ju folk problem med. "Vadå? Ska jag, backslick- och stekarkungen, behöva lämna "mitt" vip-rum? Jag är ju alltid här". Det måste ju dessutom ha varit jävligt tufft för dem att behöva bli tillsagd av en liten tjockis från Tuna. Ha ha ha... som jag njöt :). Jävla pack. Så jävla dryga och äckliga människor var det länge sedan jag stötte på. Herre-jävla-gud!!!
Annars var det en riktigt fin tillställning. De hade styrt upp en anläggning så att Martin & Markus var Ipod dj's. Gratis sprit och öl bjöd de även på. Det var ju roligt. Eller vad tycker Andreas och Karin?

BTW så verkade min vän Andreas jävligt nöjd. Han stod och tuggade med producenten Jon ganska länge. Sen tror jag att han fick höra DM till slut vilket måste ha varit prickarna över ä't.

Well well...
/Nisse

9 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Lät som en trevlig kväll. Hade varit grymt att se brollan dunka in 10-0 på straff i krysset.

10:11 fm  
Blogger NDN sa...

Den drog jag rakt i basen för att sedan dra den ribba in i krysset. Han var ju tvungen att förnedras lite först. Ha ha ha...

10:54 fm  
Blogger Wally sa...

Du ser. Äntligen kan du börja slå mynt av att turnera med det där garagebandet. Dessutom genom att slänga ut brats. Kan inte bli mycket bättre än så.

11:37 fm  
Blogger sugplopp sa...

Å, den attityden kommer jag ihåg från sena kvällar på stan när du tog av dig brillorna och körde en aaaaaaaaaaarrrrrrrrrrghhhhhhhhhhhhhhhh när du fick på dem igen.

Fotbollskillar. Brrrrr...

12:54 em  
Anonymous Anonym sa...

Tack som fan för en trevlig kväll! Jag är skyldig dig en...
Jon var för övrigt grymt trevlig och het på dansgolvet. På´t ikväll igen eller?

1:21 em  
Anonymous Anonym sa...

Nisse! Det här var den roligaste kvällen på år och dar. Vilka människor! Vilken dans! Vilken lycka!

Galet kul å se Andreas å Markus Depeche-eufori oxå. Fantastisk sånginsats! Det piper tydligen i Andreas öra fortfarande.

Härliga minnen. Tusen tack!

1:38 em  
Anonymous Anonym sa...

Du menar väl inte att jag har missat en Depeche-kväll??? Sk-t också!

11:41 em  
Blogger NDN sa...

Ja, ni som inte var där missade verkligen en härlig tillställning. Jag hade det råfint trots att jag var spiknykter. Grymt!

7:01 em  
Anonymous Anonym sa...

ja just det! å du dansade! nykter! fantastiskt!

10:41 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida