torsdag, november 15, 2007

And the winner is...

Valet var lätt som en jävla plätt. Iallafall om de två platser jag delat ut här. Sen kan ju ingen tävla mot viss kvinnlig fägring. Men det är ju en annan story.

Jonas vann i överlägsen stil då han har lovat att gästblogga hos mig. Det ska bli ett sant nöje och en stor ära att få publicera Jonas inlägg. Grattis Jonas! Ring mig och välj mellan söndag- eller måndagsgiget.

Då Jocke hotat med att raka av sig muschen är det väl bäst att ta det på allvar. Den går nämligen inte av för hackor. Jag kräver dock att den är kvar en bra bit in på nästa år. Annars kommer jag att vidta åtgärder för bedrägeri. Grattis Jocke! Du får ta det gig som blir över.

Till er andra klantskallar. Skyll er själva!!!
/Hatt Janne

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

The sweet smell of victory.

9:19 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida