fredag, november 23, 2007

Nu kommer jag Salvatore...

Jag har nog varit ganska överambitiös och naiv nu under hösten då jag lagt in pass på mitt riktiga jobb samtidigt som turnén pågår. Visst är det trevligt att gästspela då och då men man kanske hade behövt vila ut lite. Dessutom borde jag ha kunnat räkna ut att det skulle bli mer jobb med knet mellan turnéstoppen. Men men...

Annars mår jag prima. Det är nog tur att man tränar bra, äter sunt och skippar sponken. Annars hade jag nog inte haft många rätt. Om några timmar drar jag till Gbg och förutom gig blir det tillfälle för att träffa lite kära vänner. Och sånt är ju alltid kul.

Ha det gott då...
/Nisse

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Göteborg...staden med många namn: Sveriges rövhål,Götet, Pärlan i Väster m.m
Såg lite ur ett avsnitt av nåt jag tror hette "Livräddarna" på TV igår. Programmet verkade högst medelmåttigt, men med en suverän höjdpunkt! "Livräddarna" plockade på nåt sätt upp en fullkomligt redlös göteborgare ur vassen. Han visste nog inte vad han hette, men försökte ändå slänga en systempåse överbord.Varför det undrar ni? Jo den innehåll den största dildo jag sett! Fantastiskt! Det är på nåt sätt så vackert, och så mycket Göteborg! Inslaget avslutades med att göteborgaren fick spy över relingen, ihållen av två konstaplar. "Höll i majj!" "Ni höller väl i majjj?!"
Jävligt bra TV!

4:01 em  
Blogger NDN sa...

Du glömde den äckligaste... Lilla London. Herregud!!!

1:51 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida