måndag, november 05, 2007

Om du visar mig hur man blir precis så ska jag visa dig precis hur man blir.

Igår var jag tvungen att dricka sprit. Om inte skulle jag få kicken. Jag var tvungen att bli da-dyng. Dom skulle visa mig hur man blir precis och jag skule visa precis hur man blir. Det blev en klassiker. Herregud!

Min gode vän Kalervo var på giget igår. Han blev rå rå rå rå rå rå rå rå rå rå full. Vi drack hot shots och lurade storcheferna på groggar. Vi är ju från Tuna. Vi kan tricksen. Det var kul att se den där gamla gubben. Det sker ju inte alltför ofta längre. Han är ju busy drinking coffee i pappersmugg på språng uppe i Stockholm. Well well...

Ikäll blir det mer tamburin, cowbell och cowboyhatt. Ibland är det kul på jobbet.

Hepp hepp...
/Nisse

1 kommentarer:

Blogger Wally sa...

Tuna vet hur man gör.

1:28 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida