torsdag, december 06, 2007

Snart bara heltid igen...

Jaha... då var det dax igen då. Jag känner mig ganska väl förberedd och jag gissar att det är då som allt kommer att spricka.

Det hade varit gött med lite ledighet efter denna hektiska höst men faktum är att jag jobbar heltid igen redan från tisdag. Det känns sådär. Men vad ska man göra? Funderar på att ta tjänstledigt från slutet av januari.

Gig i Lund och hotell i Malmö väntar innan hela skiten avslutas hos vår kära granne, dansken. Jag förstår inte ett jävla ord vad dem säger men brudarna hos den danska promotorn är så jävla bra att ha att göra med så att hälften vore bra nog. Det ska bli en fröjd. På söndag ska jag äta så jävla mycket smörrebröd så att det sticker ut ur örona på mig. Dä ni...

Nej, nu kommer snart taxi'n och jag sitter fortfarande i fillingar. Ja, ni hör ju själva.

Topp topp...
/Nisse

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

får vi se nån bild på de danska smörebröden ???
//Totte

11:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida