lördag, oktober 06, 2007

Dyrast men inte godast...

Jag var på en restaurang i veckan som har en stjärna i Michelinguiden. Det var en intressant upplevelse. Jag kände mig inte hemma direkt. Visst var det god mat men herregud. Pretto? Jo... Om jag ska vara helt ärlig så skulle jag välja Lindas fredagsmiddag före detta. Men tacksam är jag som fick testa på det.

Det roliga är dock att det vanligtvis tar 4-5 timmar och äta där. När vi kom dit så sa jag att vi hade lite brådis. Vi var tvugna att klara av det på 2 timmar. Så vi skar ner på rätterna och hela vintestandet. Sen satt man där, lite småsvettig, i jeans från Nuevo och en urtvättad Ben Davis skjorta. Medans tanten bredvid satt med en diamantring som säkert kostade som Nilssons årslön. Ha ha ha...

Har du alldeles för mycket pengar, några timmar att slå ihjäl i Köpenhamn och är hungrig så varför inte. Här finns dem... http://www.era-ora.dk/

Hepp hepp...
/Nisse

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida