fredag, augusti 31, 2007

Sthlm...

Norra Brunn var en trevlig upplevelse. Björn Gustavsson hade flera riktigt roliga prylar, finnen var galen men ganska skön och Magnus Betnér var grym. Däremot läste jag på hans hemsida att han själv var missnöjd med sitt framträdande. Då måste han ju vara sjukt bra när han är bra och overkligt bra när han är sjukt bra. Hoppas att han blir det i höst i Norrköping.

Club Killers var trevligt det också men hade nog kunnat varit betydligt trevligare om man hade några järn innan för västen. Träffade några gamla vänner och Anna Maria Espinosa sjöng vackert. Tyvärr dök inte mina gamla Tunapolare upp. Schysst!!!

Skulle krascha hos Gysch och fick stå och frysa i 20 min på den jäveln (ha ha ha...).

Avslutningsvis hoppas jag att alla apisar på den kommande kentturnén förstärker golvet där de skall lira. Det kommer nämligen att gunga. Herrejävlagud!!!

Peace, over and fucking out...
/Donnie

6 kommentarer:

Blogger Robby sa...

"Tyvärr dök inte mina gamla Tunapolare upp".

Jag sa ju att jag INTE skulle gå när ni gick från Norra Brunn. GOSH!
Du får titta upp nästa gång? =)

8:43 fm  
Blogger NDN sa...

Hmm... till Gysch ja. Sen är ju frågan om man ska lita på att den där jäveln förmedlar det man säger. Han är ju bara ett äckligt kräk som inget vettigt gör.

Haaaa ha ha ha...

9:03 fm  
Blogger Robby sa...

hahaha, sant.
ses på Eldkvarn ikväll iaf?

12:17 em  
Blogger NDN sa...

Aspolut...

12:19 em  
Blogger Danne Fyris © sa...

tjena nilsson!

4:16 em  
Anonymous Anonym sa...

Jo hej du...

2:12 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida