tisdag, augusti 28, 2007

Fler flugor i en smäll...

I morgon drar jag till Sthlm för fler flugor i en smäll. Först tänkte jag kolla in Magnus Betnér på Norra Brunn. Han är ju så skön så det blir säkert trevligt. Sen tänkte jag ta mig till Debaser för att äntligen spana in Club Killers. Alla som hört dem kan säkert intyga att även det blir en trevlig tillställning. Jag hoppas att det dyker upp en hel del gamla ansikten att byta några ord med.

Hör av er om ni ska joina Patron på ett eller annat sätt. Jag däckar hos Gysch och finns således i Sthlm under torsdag förmiddag också. Innan jobb och Tuna kallar.

Tänk bara om oturen spottar en i ansiktet och man blir utan biljetter till båda tillställningarna :).

Well well... Peace!
/Patron

2 kommentarer:

Blogger Henke sa...

Bord bokat för Gubben, Gysch och Henkemannen. Fint.

2:22 em  
Blogger Robby sa...

Två backar läsk, trevligt!

8:20 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida